- accept everyone



jag ville bara skriva en kort inlägg om att acceptera folk. ett vänskap eller förhållande kommer aldrig att funka om ni inte accepterar varandra för den ni är. de är otroligt viktigt att man gör det. och varför ska man klaga på andras utseenden för? , jag kanske inte är bättre själv, jag erkänner att jag klagar ibland på vissas utseende , oftast dom jag inte ens känner. o de är otroligt dumt av mig att göra, för man ska ju liksom lära känna en först innan man dömer en. eller hur? och alla kan ju inte rå för hur man ser ut, man är ju född så. jag tänker mest på dom som kanske har down syndrom eller nåt liknade, dom ser ju inte ut som oss, men dom är ändå lika värd. varför ska dom bli kränkt bara för dom har ett annorlundare utseende än oss? så snälla ni alla som läser detta (inklusive mig också) försök inte att döma en efter utseendet innan ni ens får lära känna personen. ge insidan en chans. pusshejs ;*

Kommentarer
Postat av: rebecka modin

ja, jag håller verkligen med dig :)

2009-08-01 @ 18:22:33
Postat av: cajjo

2009-08-01 @ 20:56:32
Postat av: cajjo

oj, det blev fel med förra kommentaren (a) hehe

men jag håller med dig iaf :)

jag har gett din insida en chans o jag gillar verkligen den (a) hehe :))

2009-08-01 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0