- den andra augusti

hejhej, jag ska försöka skriva ett kort inlägg idag, få se om jag lyckas. haha. men idag så vaknade jag vid ett tiden trorja o jag gick ut o satt mej vid datan en stund, men de va så jävla varmt så jag bytte till badkläder o la mej o solade, har verkligen saknat värmen, vem har inte gjort det efter flera dagars regn? (: , solade kanske ca 2 timmar o jag lyssnade på musik samtidigt, & när de va en skit bra låt så ställde jag mej upp o dansade några gånger, haha vet inte vad de berodde på , men kul var de :) , klockan halv fyra så kom min kusin, o hennes föräldrar hem o dom hade köpt kina mat, så vi åt en tidig middag idag, men gott var de. o mitt i maten kom jocke hit :) asså jocke lind, o hans föräldrar hit, vi visste inte att dom skulle komma, men sjukt kul var de i alla fall , haha jocke va lika rolig som alltid, jocke, syrran o kusinen badade en stund, men jag hoppade över de för jag hade ingen lust idag. lusten kanske kommer tillbaka imorrn, hoppas jag i alla fall. ska kanske vara med lina imorrn också. de ska nog bli kul. på kvällen gjorde jag inget speciellt. jag , syrran o kusinen hade typ ansiktsmask idag, haha jag va alldeles blå x) men huvudsaken att jag blev len efteråt (aa) men nu orkar jag inte skriva nåt mer, en video dagbok kommer nog imorgon under dagen , pusshejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0