- den sextonde augusti

heej, idag var de den andra dagen i örebro. vaknade ca nio pga vi skulle åka till marieberg o handla grejjer te pea. de komiska med de var att jesper kom dit precis samtidigt som oss. haha. jag somnade i bilen när vi skulle åka till plantagen. o gissa vad som hände då mamma o pea va inne i plantagen o jag i bilen? . bil larmet gick igång. haha jag ba vakna till o reste mej upp i bilen o såg att alla glodde på mej som fan så jag skyndade mej att ringa mamma så hon kom o stängde av larmet. snacka om pinsamt. haha. efter de så tog vi de lugnt. micaela o ida kom te oss o pratade en stund men vi for ganska direkt till stan, o där träffade man sammer för första gången, sjukt kul att se honom i verkligheten. vi åt i mc o hanna murray & david gahrn kom dit o va social. kuuul . haha. ehm sen så for vi hem o desiree smsade o frågade om jag ville träffa henne. självklart sa jag ja. så hon kom till hjälmaren tsm med david o hanna. vi typ snackade hela kvällen, sen efter ett tag så gick vi till sällskapsrummet, o då kom sammer in o va social med oss. kul (aa) , jimmi o nåra till var också där. men dom hann jag inte prata med så mke. o nu sitter jag här i petras rum. ida o micaela kommer snart hit pga ida ska hem typ snart så hon ska säga hejdå oså :)

bilder från dagen ;

   
micaela & pea           ida                              hanna                   david
   
desiree                  pea, hanna & david    desiree&ida      sammer&desiree

tack för dagen allihopa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0