- den tjugofjärde augusti

hejhej alla. de va längesen sist jag skrev vad jag har gjort under dagen ;p . tänkte göra de idag igen. men de har inte hänt så mycket så de blir en kort inlägg tror jag. jag vaknade vid åtta tiden pga en person smsade mej så jag vaknade av de. haha. så jag klev upp o började fixa mej inför skolan. hade värsta klumpen i magen , va jätte nervös över hur dagen skulle bli. kom dessutom sen te skolan, bra första dag x) . men de va okej. vi gick genom schemat & åt tårta oså. asså första skoldan så har vi en tradition att vi ska äta tårta på skolgården. men senare blev de lite strul. men de gick över. sen plötsligt så slutade skolan x) så jag åkte hem. bytte direkt till myskläder . åh så skönt de va, haha. men de va verkligen kul o få träffa alla idag igen :)



dagens outfit. linne & jeans leggings som jag har dragit upp så de blev shorts.
en enkel & avslappnad klädsel för skolan

Kommentarer
Postat av: anna

du tänker väl nt lägga upp videon? >.<

2009-08-26 @ 20:29:10
URL: http://failedcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0