- drakfestivalen , bästa kvällen på länge

tjolahoppsan, idag klev jag upp halv 10 , började fixa mej sen stack jag o syrran te stan o mötte amzo o pappa där :) , vi kollade på när simon tävlade, för er som inte vet vad drakfestivalen är så ska jag förklara de för er, det är typ båtar formade som drakar som ska tävla mot varandra, det är ca 10 lag som tävlar. o dom ska paddla oså. simon kom på 4e plats, sjukt bra jobbat :) haha, senare på dagen så satt vi vid selångersån, nedanför norrporten arena, för dalle hade sin båt där. senare kom dalle, kristian, sussi, lasse, o massa andra som jag inte ens vet namnen på, haha o så var det 3 ungdomar där också :) en av dom var jag tyyyp kompis me när jag va liten, han heter david, sjukt längesen man såg han, vet inte om han kände igen mej, haha. o så träffade jag massa andra folks där, kul o se dom igen efter lång tid. vi stannade där till ca halv 9, sen åkte vi hem :)

bilder från dagen ;
    
   
    
    
    
  


haha denna bild får bli avslutningsbilden, ursäkta för många bilder, hoppas de e okej ändå (: pusshejs ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0