- rubriklös

tjena folks, de blir en kort inlägg idag. idag har de varit otroligt varmt men min badhumör har fortfarande inte kommit tillbaka än, tyvärr. men jag har i alla fall legat o solat idag, så jag har fått lite färg , äntligen liksom, haha. o jag lyssnade på musik samtidigt så de va väldigt skön idag, ingen stress eller nånting. men jag tog faktiskt några doppar i poolen idag, de var 21 grader varmt där ;o haha. senare så gick jag ut & fotograferade lite, för ingen var social, för min kusin var ledsen för hennes marsvin var tvungen att avlivas idag. men hon kommer nog att trivas bättre i himlen än att vara kvar här & lida. rest in peace "sot" . o syrran hade lite ont i magen idag å. men de va kul att fotografera i alla fall. senare så följde jag med dom andra till affären o handlade inte, för jag orkade inte va i stugan hela dagen, hihi. resten av kvällen så gjorde jag inget speciellt.



drakfestivalen i helgen?
säg till om du är där ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0