badkläder



visst är sommaren underbar?
det tycker jag i alla fall, förutom en sak.
de är en enda jävla sak som påverkar längtan till sommaren, de är badkläderna.
usch, är allt jag kan säga. jag har en riktig fobi för att visa mej i badkläder.
men som tur är så har jag förstärkat min självförtroende, så jag hoppas att de blir bättre i år.
men ändå har jag väldigt svårt för mej att köpa badkläder.
vad ska man köpa? ska man köpa bikini, baddräkt, dykardräkt?
haha okejdå, kanske inte dykardräkt. men vad ska man ha?
jag hatar att visa mina lår, så jag har alltid haft puma shorts som i bilden.
men jag vill satsa på nåt nytt.
ska jag ha shorts o bikini, eller baddräkt?
help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0