kort inlägg

huah, snacka om att jag är trött nu .__. , men ändå vill man inte gå o lägga sig. men jag har en fråga till er alla. varför ska vissa personer vara så egoistiska? , asså, de finns några som bara pratar om sig själv, allt handlar bara om dom, inte ens frågar dom hur det är med mig. är det nån som känner igen de här? , vad gör ni själva när ni hamnar i en situation där en person bara pratar om sig själv? de skulle va bra för mig att få veta.
men skitsamma, de va de. vad ska ni göra denna vecka som kommer? de sägs att de ska bli fint väder, o då tänkte jag flytta ut till spikarna, syrran är lite tveksam om hon vill göra de, men jag ska de :) , för vem vill va inne när de är varmt o allt? och så har jag en sista fråga, jag undrar om ni tycker att jag ska börja med att visa mina outfits? asså de vill säga att jag lägger upp en bild på de kläder jag har varje dag, kanske inte varje dag men oftast i alla fall (:

pusshejs ;*

Kommentarer
Postat av: bekka

Jo, jag känner igen det där om egoistisk..

2009-06-22 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0