midsommarafton

 

midsommarafton var super, nu ska jag skriva lite kort vad vi gjorde igår. dagen började med att jag vaknade ungefär halv 1, ganska sent, jag vet. men är det sommarlov så ska man ju passa på att få lite sömn. sen efter ett tag så skickade jessica ett sms till mej o frågade vad jag skulle göra idag och de slutade med att vi bestämde oss för att vara med varandra. för mig så är det ganska ovanligt att jag är med kompisar på en högtid, men igår fick jag det , jag, pea, och pappa körde till alnö vid 4 tiden och hämtade upp jessie, o vi skulle handla lite godis till kvällen. efter de så stack vi till våran kära sommarstuga i spikarna, pappas kompis lasse var redan där. jag, syrran och jessie bestämde oss för att gå till hamnstugorna, för vi skulle visa vart lina bor, efter de gick vi ner till hamnen och pratade om örebro o allt möjligt. när vi skulle gå därifrån så ställde jessica sig på bordet o skrek skit högt, så gamlingarna ba stirrade, pinsamt men sjukt kul. haha. vid sjutiden så skulle vi äta grillat mat, och precis då vi skulle äta så kom pappas kompis dalle och hans tjej. och dom hade med sig en hund som heter dubbe, han var sjukt söt. efter maten så tog vi med hunden och gick till tranviken, vi typ lekte med dubbe o vi tjejer doppade benen i havet, de va sjukt skönt i vattnet. sen gick vi tillbaka till stugan, o alla ba skrattade hela tiden, för alla var rolig, lars var rolig, dalle var rolig, hans tjej var rolig, pappa var rolig, petra var rolig, och jessie var också rolig. så de var en helt perfekt dag, men vid halv 12 på kvällen så åkte jessica hem. o jag och petra fortsatte att prata o så. vi gick o la oss vid 2 på natten. fast jag kunde inte somna, jag kan säga att den natten var den värsta natten någonsin, fick världens ryggvärk efteråt. men så är det. och idag har man inte gjort så mycket, vara tagit det lugnt :) , men vad har ni gjort på midsommar då?  pusshejs ;*

Kommentarer
Postat av: u know

alltså, snacka om va avis jag är på jessica nu :(

jag vill också va me dej ;o (aa)<3

2009-06-20 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0