tjugotredje juni tvåtusennio

 

dagen började med att jag vaknade vid tolv tiden, och då gick jag på dass o sen borsta tänderna, haha, o så åt jag lite frukost, de vill säga tre ägg (aa) , då jag satt där ute o åt så kom det en ekorre runt i altanen o typ sprang runt som ni ser på bilden (: otroligt söt var den, eller hur? efter en stund så gick jag o syrran till tranviken, och vi skulle träffa jessie där, hon kom ca en halvtimme efter. men shit the same, sen så badade vi alla tre i poolen, o hade de kul, o vi skulle egentligen bada i havet också, men de va typ iskallt så vi tog bara en dopp o så gick vi tillbaka till poolen (: , vid tre - fyra tiden så vart de kallt så vi gick te stugan o prata lite. o jag & jessica började spela nervös, fyfan va kul de va, haha. o pea var städgalen idag ;o haha fast de e ju bra att hon är de ibland (aa) , för då blir de ju rent i stugan. jag & jessie gick ner till våran stenbrygga. o där såg vi typ mås ungar tror jag att de var. som ni ser på bilden. dom var skiiit söta, (aa), vid sjutiden så åkte jessica hem, åter igen, tack för dagen med dej jessica (: . vad ni andra gjort idag då?

pusshejs ;*


Kommentarer
Postat av: pea

mhmm, du behövde aldrig fråga mej va jag gjorde x) läs däruppe . så vet du va jag gjorde idag (h)

2009-06-23 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0