värmen är äntligen här

hejhej, nu e klockan 01:16 på natten (aa) , o jag sitter i lill stugan me jessica o pea, jessica ska sova här (aa), kul liv :D haha, dagen började med att jag vaknade vid 12 tiden som vanligt. o då gick jag & petra ut o sola . sen gick vi ner te stranden & sola & bada , de va skit härligt. sen så bestämde jag o jessica att vi skulle ses på kvällen. men hon kom inte förän klockan sju typ ;o  . o vi kolla på film på syrrans data eftersom jessie dvd grejsmojs inte funkade. men de gick bra på syrrans dator ändå :) , först kollade vi på Quarantine nånting, den va gaaaaanska bra. den får 2 av 5 i betyg (: , o den andra hette gag, den va sådär , de va ren totyr ;o usch. 1 av 5 i betyg. o sen vid klockan halv ett på kvällen så gick vi ner te havet o badade en stund, sjukt skönt :D , haha o nu sitter vi i lillstugan o pratar på msn, o smsar me folks :D kul liv va? :D hahah, orka skriva så mycke mer, vi hörs :)

hejhej, de är jessica som skriver nu (: ja har haft en helt för j'vla cool dag ida, asså dom filmerna ksk sög men ni systrar baa kan förfan lyckAS TROLLA DOM till fyfan roliga filmer =D å dom däre doppet i havet va sååå skönt att man kan få orgasm av :O:O  RING MIG baa när ni VILL ha mej som sällskap, ok???! hehe btw, ja fryser arslet av mej NU xO xO  heheh kraaampuss!!!!!!!!!!!! / jessie
pusshejs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0