- örebro

hejhej, kom hem från örebro igår kväll. tänkte berätta lite kort vad jag har gjort under de senaste dagarna.

fredag; jag stannade hemma från skolan för att slippa all ljud från skolan som jag får ont i huvudet av. så jag packade så fort jag vaknade, sen stack jag, syrran och jessica till tåget vid tvåtiden. själva resan dit var ganska kul, vi tre hade väldigt mycket att prata om. och vi var framme i örebro vid 7 tiden. vi stack direkt till en pizzeria o åt. efter maten insåg jag att jag hade tappat bort min handväska, väldigt kul. men som tur var så hade jag ingenting viktigt där. sen så stack vi hem till petras kollektiv, och det var många personer där, så vi var med dom, det var bla sammer, jocke, hencke, adam, sofia, sofia, alex, david ö, sebbe o många fler. vi var med dom hela kvällen. och jag somnade vid 3 tiden.

lördag & söndag; jag vaknade vid 3 tiden på eftermiddagen för att kunna orka hela dagen. vi stack ganska direkt till stan. klockan halv 9 så började nattcupen. jag var mest med jessica hela kvällen. o vi träffade flere personer där, det var väl några hundra personer som var där. jätte kul vare, jag behöver väl inte berätta så mycket vad jag gjorde där? jag hade i alla fall kul, till er som var med i nattcupen ; det var kul att träffa er & jag saknar er redan.
klockan 8 på morgonen så stack jag o några till mcdonads för att äta frukost, för några av oss var jätta hungriga. vid 11 tiden kom jag hem & sov till 1. och klockan 5 så åkte vi tåg hem. sen var man hemma. skönt men ändå tråkigt att lämna örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0