- svar på frågestunden

av pea:

1: vad tycker du om mig ?
svar; du är en jätte snäll syster som bryr sig om mej. och man kan alltid prata med dig om man vill det. ibland kan vi bråka, men så är de ju om man är syskon.
2: tycks om min nya blogg ?
svar; din nya blogg ser jätte bra ut, jag ser fram emot att du börja blogga.
3: vf börjar du blogga ?
svar; det började med att jag bara ville skriva som en "dagbok" , men sen fick jag olika inspirationer o började skriva om massa andra saker.
4: bästaste låt du någonsin hört ?
svar; oj vilken svår fråga. jag har många favoriter faktiskt, men ett tex är ju my heart will go on.
5: kommer du va med mig under cupen ?
svar; ja det kommer jag säkert att vara, kommer nog att gå runt oså.
6: vad är du beroende av ?
svar; måste nog säga att jag är beroende av mobilen.
7: kommer du festa mkt när du är i örebro ?
svar; jag vet faktiskt inte, kanske blir det från börjar då jag flyttar dit, men man blir nog less till slut.
8: bestämt dig om vilken programm du ska ta i örebro ?
svar; ingenting är 100% säkert, men jag börjar mer & mer bli säkrare på att ta frisör programmet.
9: dela lägenhet med mig i örebro ? :)
svar; om du vill de , så gör jag gärna det.
10: din drömjobb ?
svar; oj, hm. jag har inte tänkt så mycket på det, men nånting med hår eller kläder.

av elvira;

1. Vilka stor bloggare följer du ?
svar; jag vet direkt inte om dessa är storbloggare, men de som jag följer är;
ellinor ak, www.ellinorak.blogg.se
lily, www.lindablom.se
lindas sminkblogg, www.blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

2. Hur länge har du bloggat ?
svar; har bloggat ända sen jag var liten , men då tog jag inte det så seriöst. då lekte jag med bloggen kan man säga. det mest i år som jag har börjat skrivet mer och så.

av bekka;

1 vad tycker du om mig?
svar; jag tycker du är en skit snäll person, du är en av dom få som man kan prata med om massa saker.
är glad att du finns.
2. litar du på mig?
svar; dum fråga, självklart litar jag på dig.
3. hur känns det och sluta snart, om flera månader kvar?
svar; alltså, det känns både sorligt o kul. de är sorligt att lämna skolan, de var liksom min 2a hem kan man säga. alla där var så snälla. men ändå är de kul att komma till en ny stad, få nya vänner, uppleva nya saker.
4. kommer du att sakna mig?
svar; det var också en dum fråga, självklart kommer jag sakna dej, o jag ska försöka besöka skolan så ofta jag kan.

av snabbrunkarn (antar att det är andré);

1. Vem är snuggast i din klass eller i hela skolan av killarna?
sv, det måste nog vara andré , men alla ser bra ut, men på olika sätt om du förstår vad jag menar.

nu är det färdigt, hoppas ni är nöjda med svaren.
pusshejs ;*


Kommentarer
Postat av: m a l i n

det är bra med mig också :)

kram

2009-11-03 @ 18:36:33
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0