- den sextonde september

jaru. ska börja me att säga att jag pallar inte ändra designen just nu. gör de nån dag då jag har gott om tid.
denna design får duga för tillfället. kan ba skriva lite kort va jag gjorde idag.
eller egentligen har de inte hänt så mke, men fick ett stort skratt anfall idag tack vare anna :D
haha, hon skulle hoppa på trappan men när hon landade så ramlade hon. de såg så jävla kul ut xD
hahahaha kunde inte sluta skratta, så kul vare :D haha

imorrn ska jag stanna i härnösand. de blir nog kul :)
o i helgen ska jag te örebro igen (:

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHHAH XD vadfan troru inte jag dog av garv heller? XD så jävla kul XD

2009-09-18 @ 18:54:54
URL: http://failedcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0