adventureland



kollade på denna film idag, den var faktiskt ganska bra. jag trodde inte att den skulle
vara så bra eftersom att jag inte har hört nåt om den här filmen förut. men det
var faktiskt min kusin som rekommenderade den för ett tag sen.
den får nog 8 av 10 i betyg enligt mig, den är sevärd!

Det är sommaren 1987 och James Brennan har precis gått ut high school.
Han tvingas ta ett jobb på Adventureland, en lokal temapark,
eftersom hans familj inte har råd att betala hans college utbildning.
Sommaren ser mörk ut, tills han träffar Em Lewin som också jobbar på temaparken.
Tillsammans ägnar de sommaren till att röka marijuana och festa.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Den är underbar, Kristen Stewart är bäst! <3

2010-04-25 @ 00:48:19
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

asså den är så bra hehe jag är så snäll såm gav dej filmtips heheh ;P

2010-04-26 @ 10:20:18
URL: http://sunnysideup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0