filmer

hejhej, igår var jag sjuk så jag kollade på några filmer så jag inte behövde ha så tråkigt hemma.


jag kollade på alvin och gänget, jag har faktiskt inte sett den förut, och den var jätte bra. på nåt sätt blev jag glad när dom sjöng, dom spred glädje. haha :D. den får 4 av 5 i betyg :)


senare på kvällen kollade jag på denna, den var inte så hemsk som jag trodde att den skulle vara.
men den var ganska bra ändå, och när den slutade så fick jag ändå kusliga känslor i lägenheten.
så man fick otäcka tankar efter filmen, i alla fall jag. den får 3 av 5 i betyg.
ps: kristen stewart var med i den, och då var hon ca 12 år. skit söt :)


häromdagen skrev jag ju att jag skulle gå på bio och se på denna.
den var grymt bra, man småskrattade genom hela filmen.
den får 4 av 5 i betyg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0