im tired



bjuder på bilden.
jaru, rubriken säger allt. är fortfarande otroligt trött sen söndagen.
om ni läste förre inlägget så var jag ju vaken hela natten och har fortfarande inte fått tillbaka sömnen som jag behöver än, för jag sover 4 - 5 timmar per natt. jag träffade i alla fall pappa idag , och jag har saknat honom. men vi träffades bara i typ en timme, sen skulle han iväg & jobba. men nu är man hemma igen. jag har haft en trevlig pratstund med mamma idag också. hon berättade hur hon var när hon var yngre, hahaha gud vad jag skrattade. och jag hade världens skratt anfall på skolan idag också :o , kände mig som en idiot, för jag var den enda som skrattade vid matbordet, och de andra fattade ingenting. haha, är man trött så är man x).
haha men nu orkar jag inte skriva mer. kommer nog blogga mer imorrn, för då är jag ledig.
puss&kram ;*


Kommentarer
Postat av: rebeckajonsson

haha joru, ibland kan man skratta faktiskt :D

skratt förlänger livet (Y)

2010-04-14 @ 20:48:10
URL: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0