jag som blond?


första bilden är från ifjol , och den andra bilden är tagen några dagar sen.
en gång i thailand så sa syrran att jag borde färga min blond, men jag sa genast nej, för jag har alltid hatat blonda färgen, asså den passar verkligen inte mig. i alla fall inte då jag var liten, men nu är mitt hår så pass ljust så jag vet inte vad jag ska göra med det just nu. kommer nog behålla denna färg som jag har nu ett tag, men jag kommer ju säkert tröttna på det. men frågan är om jag ska testa göra blonda slingor? , jag tänker i alla fall inte färga mig hel blond, men blonda slingor kanske passar? , men vad ska jag ha under? mörkt brunt med blonda slingor? , nu får ni faktiskt hjälpa mig innan jag får beslutsångest O.o


Kommentarer
Postat av: anna

blonda slingor :)

o jag gillar din design! :D

2010-04-05 @ 23:18:51
URL: http://failedcookie.blogg.se/
Postat av: rebeckajonsson

blonda slingor (:

2010-04-06 @ 18:53:45
URL: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0