stan / bio

hejhej , det blir en kort inlägg nu. jag har nyss kommit hem från stan med marielle, jag köpte skor & en kjol. fixar bilder på det imorgon. under tiden då vi var på stan så hade vi lust att se på bio ikväll så vi gick till biosalongen och kollade om de fanns nån film ikväll som vi kunde se. och vi bestämde oss för att kolla på den nya filmen the bounty hounty tror jag att den heter x) , det är den nya filmer med jennifer aniston & gerard butler. den är nog bra. så jag & marielle ska ses i stan igen snart (: , skriver igen ikväll och berättar hur filmen var :) puss ;*


Kommentarer
Postat av: ' carro

åååh, jag vill också kolla på bio ;oo =((

2010-04-07 @ 20:15:15
Postat av: julia

haha jaha var det du? :O

du är inte så lik dig, var inte säker :D

2010-04-08 @ 00:00:37
URL: http://joutsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0