stan imorgon med sötis


en gammal bild på sötis & mig.
igår så smsade marielle mig o frågade om jag ville göra nåt med henne , men jag kunde inte för jag var så pass sjuk igår. men idag så frågade jag henne om hon ville göra nåt imorgon istället, och det ville hon. vi ska bestämma mer imorgon vad vi ska göra, men vi kommer förmodligen gå på stan i alla fall. jag mååååste köpa ny tungpiercing förfan, min är alldeles för stor, om jag inte byter snart så får jag snart utbrott ;o haha. jag ska nog köpa hårfärg om jag hittar nåt, och kläder såklart. tror nog att det är dags att leta efter lite vår kläder (aa), jag har ju bara mjukisar & myströjor framme i garderoben nu för tiden. haha. men det jag ser fram emot imorgon är definitivt att få träffa sötisen. känns som att jag inte har träffat henne på hundra år , men det var faktiskt torsdags som jag träffade henne sist, men iallafall, de blir kul att få träffa henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0