stan imorgon?



ge mig en utmärkt skinnjacka o.o , har typ leter hundra år efter en skinnjacka som passar mig, eftersom jag har kurvor så tycker jag att de är svårt att hitta nån som verkligen passar mig, men nu såg jag en jacka i cubus, ska nog åka te stan imorrn o se om den duger. men jag vet inte om jag kommer orka åka dit imorrn. men vi får se.
och så hittade jag denna klänning, inte precis min smak, men den kostade bara 199 kr. så ska nog i alla fall testa den om jag åker dit imorrn. att prova kläder skadar ju inte. få se om de blir några nya inköp (:


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej Hej! Förlåt för sent svar, jag packade i alla fall till fjällen! :D Allt bra idag?? :P

2010-04-18 @ 11:35:13
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0