Hachiko A Dogs Story



När akita-valpen Hachiko kommer till sitt nya hem, dröjer det inte länge förrän han och hans husse är oskiljaktiga. Varje dag vid samma tid möter Hachiko sin ägare vid tågstationen, och hunden blir en älskad medlem i familjen. Men en dag får Hachiko vänta förgäves. Trots det väntar han troget på sin husse varje dag under de kommande tio åren. Hans öde berör många av de människor som passerar stationen, och de hjälper hunden med mat och varma ord.

herregud, vilken bra film! jag har hört från flera vänner att denna film var bra o sorlig. men jag har aldrig haft orken att kolla på den, jag är inte så förtjust i djurfilmer. jag vet inte varför. men jaja, idag så kollade jag på den iallafall och jag kan säga att jag ångrar inte att jag kollade på den. fysatan va den var bra, jag måste använda fula ord för att kunna beskriva hur jävla fantastik den var! jag har aldrig sett en sorligare film, ärligt! otroligt sevärd, väcker massa känslor inom en <3



Kommentarer
Postat av: cissi

Jag måste bara hålla med dig, den är sevärd..

jag grät som en gris när jag såg den.. !

2010-08-15 @ 01:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0