Karate Kid



Dre Parker kunde varit den mest populära killen i Detroit men tvingas flytta med sin mamma till Kina. Dre blir snabbt förälskad i Mey Ying men de kulturella skillnaderna verkar göra deras vänskap omöjlig. Dessutom hamnar han i bråk med klassens tuffing. Utan vänner i ett främmande land, vänder sig Dre till Mr Han som i hemlighet är en kung fu-mästare. Mr Han lär Dre att kung fu inte alls handlar om sparkar och slag, utan om mognad och inre lugn.

snacka om att jag känner mig som en filmnörd idag, men det får man väl vara ibland :) , jag såg på denna nyss, och den var bättre än vad jag trodde. för mina kompisar hade sagt att den bara var helt okej, men jag tyckte den var bättre än bra men inte bäst. den hade flera små scener som jag skrattade åt, o jaden är ju så jäkla söt, ett plus för det. men ett minus var att den var så lång. men annars var den bra :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0