örebro

jaru, som många av er redan vet så har jag äntligen flyttat till örebro :) <3
tänkte ba berätta lite kort va jag har gjort dom senaste dagarna :)

lördag: åkte till örebro, fixade rummet o sånt skit.
på kvällen stack jag och några till en pizzeria, o då träffa jag niclas för första gången.
snacka om blyg man var ;o , haha (aa) <3
sen när vi kom hem te hjälmaren så var vi social med folks där :D

söndag: pappa åkte hem ca kl 12, efter det så stack vi till wasaparken.
några spelade kubb, och vi va typ social o sånt.
sen stack vi till wasa o var social där, gick en sväng själv med niclas.
de va mys :) <3

måndag: stack te stan halv 12, mötte niclas halv 1.
sen stack vi till uppropet på skolan.
de gick mycket bättre än va ha hade förväntat.
jag går i samma klass som ronja :) <3
men på vissa ämnen ska jag jobba med liza och sofia.
de blir kanon, toppen tjejer allihopa :) <3
efter skolan så va vi på stan en stund, sen åkte jag hem o åt middag.
men stack till wasa typ direkt efteråt.
mötte niclas o massa annat folks där.
de va faktiskt as kul idag. guldvärt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0