Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan har jag gjort ganska mycket. Eller ja, nästan :)

Måndag: På morgonen hade jag tandläkartid i Sundsvall, de gick bra. Efter det så åkte jag tillbaka till Örebro med tåget. Eftersom det var lucia så fick man gratis pepparkaka på tåget, så jag myste med några pepparkakor och julmust och såg på tecknade filmer hela vägen till Örebro. Sen på kvällen var jag med folk på hjälmaren :)

Tisdag: Skola som vanligt, hade frisörlektion nästan hela dagen. Och äntligen blev jag klar med min hår remsa. Så på nästa frisörlektion så ska jag börja med en halv profil, alltså halvt huvud med hår. Det blir nog kul. På kvällen var jag med massa folks på hjälmarn som vanligt, kollade på när några spelade poker. Kul :D

Onsdag: Skola återigen, hände inget speciellt typ. Sen efter skolan så åkte jag till Simon en stund, hade inte sett han på hela veckan typ. Så de var mysigt att få träffa honom igen. Sen åkte jag hem vid åtta tiden, då var jag med några i hjälmarn, och haha herregud, jag och petra hade typ världens jävla skrattanfall. Jag hade otroligt kul den kvällen , kärlek till er i hjälmaren :)<3

Torsdag: Skola återigen. Till middag blev det julbord, så det var mysigt, det var asgott. Vi fick dessutom paket från personalen, vi fick godis och handukar. De va snällt :) Sen klockan elva på kvällen ville min kontaktperson Anne fika med några av oss i hjälmaren, vi satt och pratade om allt möjligt. Så man kan ju säga att jag somnade otroligt sent på kvällen. Men de var mysigt :)

Fredag: Sov till klockan 1, fick ångest efteråt att jag missade skolan. Menmen, jag tvättade kläder mest hela dagen. Men klockan 4 så åkte jag ner till stan och kollade på Geir, Andreas och Daniel från Idol. Dom var otroligt bra, mycket bättre irl :) <3 , På kvällen så kom Simon hem till mig , han sov hos mig till lördagen :) <3

Lördag: Åkte hem till Sundsvall, så dagen spenderades i tåg :)

Söndag: Hemmamys bara :)


Kommentarer
Postat av: 'ach

hahah, inte konstigt attu aldrig smsade mig i fredags då :p

du kunde iaf säga att simon skulle komma elr ngt så jag visste ^^ ;)

2010-12-19 @ 18:08:38
Postat av: sara

svar till carro: va? vadå?

skulle jag smsa dig om simon kom till mig? O.o



han kom ju bara för jag hade de jobbigt ..

2010-12-19 @ 18:14:15
URL: http://saraeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0