Dag 2 - Min första kärlek


hoppas du inte tar illa upp att jag valde dig , andré (a)

Men ja, min första kärlek. Jag visste först egentligen inte vem som var min första kärlek, men jag måste nog välja min gamla klasskompis André. För det var honom som jag gick igenom mest med. Jag har alltid varit förtjust i honom i hela grundskoletiden, men eftersom jag hade kass självförtroende under typ halva grundskoletiden så har jag aldrig vågat snacka med honom. Men han flyttade till min klass i sjuan och då började vi lära känna varandra mer och mer. Han blev en nära vän till mig i åttan. Då var vi super tajta, jag berättade allt för honom, han berättade allt för mig. Till sist växte mina känslor för honom mer och mer. Men det tog ett bra tag innan jag vågade visa mina känslor för honom, för jag trodde aldrig att han skulle känna detsamma för mig. Men till sist så började vi tycka om varandra, det var lite "on och off" kan man säga. Vi var aldrig riktigt tillsammans, men vi hade våra stunder tillsammans. Han var den första som jag fick fjärilar i magen för, "kär känslan" , ni vet vad jag menar. Men vi blev aldrig ett allvarligt par, för vi kände att vi ville inte förstöra vänskapen vi hade. Den var för värdefull för att förstöras av kärlek liksom. Vi passade helt enkelt som bästavänner. Jag vill bara tacka dig André för dom 4 åren vi gick i samma klass, men mest för dom 2 sista åren. Otroligt minnesvärd, jag saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Clara Brusebäck

okej, och den funkar allderes utmärkt antar jag?:)

2010-12-02 @ 19:38:06
URL: http://brusebackclara.blogg.se/
Postat av: izaak

men gummman...saknar dig med<3

2010-12-06 @ 17:16:32
Postat av: sara

sv till isak : saknaden är enorm <3

2010-12-06 @ 19:48:39
URL: http://saraeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0