Dag 3 - Mina föräldrar


Gun Söderberg - Urban Eriksson

Jadu, denna dag skulle man skriva om sina föräldrar. Men jag tänker faktiskt inte skriva så mycket om deras privatliv. Men lite kan jag berätta iallafall.

Jag börjar med min pappa, Urban Eriksson heter han och han är 45 år. Han bor i timrå, med en sambo som heter AnnSophie, dom har varit tillsammans i 1 år o halvt ungefär. Innnan pappa träffade henne så bodde han själv, och ja, jag ska inte säga så mycket, men när han träffade AnnSophie så har hans liv förbättrat otroligt mycket om jag får säga vad jag tycker. Han är mer ordentlig nu, och har bättre koll på sitt liv. Och det är nog tack vare AnnSophie. Däremot träffar jag inte pappa så ofta, jag vet inte hur det kommer sig att jag inte gör det. Men som jag sa förut så kommer jag hem varannan helg, och då blir det att jag åker till mamma, för min syster vill vara där. Och jag vill vara med min syster, så det blir att vi åker till mamma. Men man kan inte säga att jag inte saknar pappa, för det gör jag. Men ah så är det ..

Sen min mamma, Gun Söderberg, hon är en ängel. Hon är precis som en mamma ska vara, hon lyssnar, hon uppmuntrar, hon finns där om man behöver henne. Visst har vi haft våran bråk, men vem bråkar inte med sina föräldrar liksom? Jag vet att jag kan ha väldigt dålig attityd mot mamma ibland, men dom dagarna tillhör mina dåliga dagar, och det vet hon gott och väl. Jag är verkligen glad att jag har mamma, hon har hjälpt mig otroligt mycket i livet, hon uppmuntar och peppar när jag har nåt problem. Hon bevarar alla hemligheter också, och hon gör allt för att jag och min syster ska ha det bra. Hon ger oss det vi behöver. Hon bor i Sundsvall med sin fästman Kent. Dom har varit förlovade hur länge som helst, kanske typ 8 år? Jag ska inte skriva så mycket mer, men mamma jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Clara Brusebäck

hehe :D

2010-12-03 @ 14:36:49
URL: http://brusebackclara.blogg.se/
Postat av: siri

tusen tack för att du röstade mig till final!!!

som tack får du en länkning. har skrivit lite kort om din blogg så hoppas det kanske är något som lockar nya läsare :) många kramar. ha en bra dag!

2010-12-04 @ 10:42:32
URL: http://sirianna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0