Dag 6 - Min dag

hm min dag har varit otroligt jobbig, försov mig idag. inte så länge, bara en timme, men andå. skulle ha behövt den tiden. fick skynda mig att fixa mig o packa inför hemresan. eftersom de va så stressigt så glömde jag natttandställningen. lyckat menmen. sen skyndade jag mig till bussen för jag trodde jag skulle missa den. men jag hann för bussen var tio minuter försenad, då stressade jag mig i onödan. och sen när jag klev på bussen så kom jag på att jag tog fel buss. och det var bara tio minuter kvar till tåget skulle komma. så klev av på en annan ställe och fick springa till stationen med en resväska i tjocka snön. hur kul var det? fyfan, höll på döööö. hann preciiiiis till tåget, den åkte precis då jag klev på den. snacka om tur.. sen satt jag med två gamlingar som gjorde mig otroligt jävla irriterad. så det blev inge bättre heller..
men ajja, till sist kom jag hem iallafall, pappa hämtade mig, vi köpte hamburgare till mig sen åkte vi hem till honom en stund. det var mysigt. sen åkte jag hem till mammas lägenhet. o nu sitter jag här och nördar vid datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0