Dag 7 - Min bästa vän

Hm, gud va svårt. Har många bra vänner, men de flesta av dom har svikit mig flera gånger och jag har förlåtit dom tusen gånger, och dom själv vet gott och väl vem jag menar.. Så jag har väldigt svårt att välja vem som är min bästa vän. Det står mellan Marielle Norberg, Petra Söderberg och Caroline Häggström. Alla dom tre är underbara.

Marielle; min älskade barndomsvän, vi träffade när vi var bebisar, för våran syskon kände varandra, och då blev de så att vi också träffades, så jag har känt henne i 15 år nu. Det är den längsta vänskapen jag har haft med någon. Har upplevt så himla mycket med henne, massa äventyr. Både bra och dåliga, men man ska inte tänka på de dåliga sakerna, utan på allt roligt som vi har haft tillsammans. Har aldrig tråkigt med henne, alltid gör vi något roligt. Kan berätta allt för henne och hon förstår alltid, älskar henne för det. Men nu går jag i Örebro så ses vi inte lika ofta, men våran vänskap ska inte förstöras bara för det. Jag älskar dig <3

Petra; Det är ju min älskade syster, vadfan skulle jag göra utan henne? Hon är min livskraft, utan henne vore jag ingenting. Jag skulle inte ens finnas om hon inte fanns. Hon finns alltid där för mig, och även om jag inte alltid berättar allt för henne så stöttar hon ändå alltid mig. Och hon uppmuntrar mig och får mig att tänka på andra saker istället. Jag kan vara mig själv med henne, visst har vi haft våran bråk. Men det är ju syskonkärlek. Hon är snarare min bästa vän än min syster. Jag älskar dig systermin <3

Caroline; Ännu en till barndomsvän, har känt henne i 11 år ungefär. Vi har gått i samma sen sexårs till tian. Och nu går vi båda i gymnasiet i samma stad. Känns otroligt tryggt att ha dig i närheten när jag behöver dig som mest. Du kommer genast om jag behöver dig, du kanske inte alltid har bra råd till mig, men vafan du lyssnar hela tiden! Det är det viktiga, att du finns där, att du lyssnar. Så jag kan prata av mig. Ibland kan vi ha våran perioder då vi inte pratar så mycket, men det betyder inte att våran vänskap förstörs för det. Älskar dig ju ändå <3




Kommentarer
Postat av: marielle

jag älskar dig sara!!<3

2010-12-11 @ 22:23:53
Postat av: ' ach

jag älskar dig också saris ;] <3

även om vi inte pratar så mke me varandra hela tiden så finns jag alltid!

borde ta å ses snart =)) <3

2010-12-11 @ 23:12:09
Postat av: ' ach

jag älskar dig också saris ;] <3

även om vi inte pratar så mke me varandra hela tiden så finns jag alltid!

borde ta å ses snart =)) <3

2010-12-11 @ 23:12:22
Postat av: pea

älskar dig en massa <3 du betyder oxå mkt för mig , även om jag kan vara riktig trött på dig ibland x) haha , men älskar dig endå oerhört mycket !!! <3 <3 <3

2010-12-12 @ 22:08:14
URL: http://lifeaspea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0