Dag 8 - Ett ögonblick

Fysatan va svårt att välja en enda ögonblick av alla stunder man har varit med om i livet. Men jag väljer nog skolavslutningen i tian ..

Jag valde den för att den är både den sämsta och bästa ögonblicket i livet. Sämsta för att jag lämnar mina underbara vänner, och risken finns att jag aldrig träffar dom igen. Och jag lämnade grundskolan, skolan var som ett andra hem för mig. Lärarna och eleverna var underbara, vi var som en familj där.
Bästa för att jag tog ett kliv framåt i livet, jag kände mig lite äldre och mognare då jag slutade. Jag började gymnasiet, då innebär mer ansvarsliv då man ska bo själv osv ..
Men ärligt, jag vill tillbaka till grundskolan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0