nya hårfärget

tänkte bara skriva ett kort inlägg idag. jag har färgat håret i förrgår, och tänkte visa er några bilder.



bild 1: det var strax efter jag färgade håret hos frissan, då var det riktigt mörkt.
bild 2: jag hade inte färgat något efter frissan, men det blev ljusare med tiden.
bild 3: jag blekte håret så det nya färgen skulle synas tydligare.
bild 4: denna färg har jag nu, det är lite röd ton i färgen och ljusa slingor.

men när jag kollar på dessa bilder börjar jag få ångest, jag skulle ha färgat som jag har på första bilden.
men jag ska ju åka till thailand om några veckor och då kommer håret bli ljust igen, så jag tänker färga håret efter resan istället. så slipper jag slösa på pengar. men vad tycks om den nya färgen?


Kommentarer
Postat av: e i r a

kolla in min blogg nu har du chansen att vara med i veckans blogg !

2010-01-25 @ 09:29:35
URL: http://eiiralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0