respektlösa fans



jag blir så irriterad när jag ser bilder på fans som klänger över sina idoler.
de måste inte vara robert, de kan ju vara andra kändisar som fansen gör såhär mot.
jag skulle absolut inte göra sådär, jag skulle skämmas.
okej, han är ju dö het och allt man vill är ju är ju att få snacka me han eller krama honom.
men man kan ju för f*n visa lite respekt istället att klänga på honom.
tänk dig själv som en kändis och en fan skulle typ klänga på dig.
skulle du tycka att de var roligt eller?
nej tänkte väl de. till alla fans: visa respekt för era idoler !!


Kommentarer
Postat av: carro (aa'

hihi, sara är liiiite irriterad? (aa'

nejmen, men det är sant o:

de har fan ingen respekt ;o

2010-01-17 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0