nya serier på mtv

idag blir det att sitta framför teven hela kvällen, för det är toppen program som har börjat sända på mtv.
två av dessa serier började förra veckan, och en av dom börjar idag.
och de program jag ska se är :


denna serie började förra veckan, och jag älskar redan den programmet. 18:10


taking the stage season 2, ni kanske har sett denna program förut, men idag så sänds den nya säsongen. och tyler från förra säsongen ska fortfarande vara med i denna säsong, så de blir kul att se. 19:05


och till sist denna program, jersey shore. den började förra veckan, och jag tycker den programmet är kul.
jag tycker om serier som handlar om kärlek, drama, vänskap osv. 20:50

om ni vill veta mer vad dessa program handlar om så kan ni kolla på google (aa)
någon som ska/brukar se dessa program?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0