tänkte bara skriva kort om dagen. jag vak...

tänkte bara skriva kort om dagen. jag vaknade ca halv 6 i morse och jag hade fortfarande ont i halsen sen i lördags, så jag pratade med mamma om det och vi beslutade att jag skulle vara hemma idag. efter det så gick jag och la mig igen, nån gång under då jag sov så kom mamma in och sa att hon hade bokat tid hos vårdcentralen klockan 2. jag vaknade ca halv 11, och innan klockan blev 2 så åkte vi till vårdcentralen, och min doktorn blev thomas. han är otroligt jobbig när han pratar, vid varje mening han säger så säger han alltid mhmm, mhmm. fatta att jag var nära att brista ut av skratt varje gång han sa det. men skitsamma, jag hade iallafall bara en virus i kroppen. det skulle gå över för sig själv, men han rekommenderade att jag inte skulle prata så mycket, så jag och mamma bestämde oss för att jag blir hemma imorgon också. resten av dagen så har jag inte gjort så mycket. har dessutom börjat packa inför italien resan :) men nu ska jag sova, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0