helgen

lite sen uppdatering här dåva ..
men har inte haft orken att skriva någonting.
men tänkte bara skriva lite vad jag har gjort under helgen, eftersom jag inte har nånting att göra just nu.

fredag: dagen började med att jag var ganska risig, hade hosta, slem i halsen och var jätte snorig. och jag hade varit sjuk hela veckan. men det blev lite bättre till kvällen. så jag åkte till nollnitton , för där var det skräcknatt. dom skulle visa ett viss antal skräckfilmer från halv sju på fredag kväll till kl 8 på söndag morgon. det var ett äventyr kan man kanske kalla det? haha, men de tråkiga var att jag hade redan sett dom flesta filmerna, och dom bra filmerna var på slutet och då var man ju trött. menmen, jag lyckades hålla mig vaken iallafall. det var egentligen meningen att jag skulle åka hem med några, men simon lyckades övertala mig att sova hos honom istället. jag sa nej hela kvällen för jag ville inte svika carro, och jag var inte beredd på att sova hos honom. men som sagt, till sist lyckades han iallafall. och snacka om att jag var nervös när jag skulle sova hos han. var jätte spänd och så. men det gick bra, och jag är glad att jag vågade. tihi :)

lördag: jaru, eftersom jag & simon somnade typ kl nio - tio på morgonen så vaknade vi typ klockan två - tre nånting, vi sov inte såå länge trots vi hade varit uppe en hel natt. vi låg i sängen ett tag och segade lite. till sist så åkte jag hem till hjälmaren och började fixa mig inför festen. och jag hann klar på 50 minuter, vilket jag är otroligt stolt över. haha. åkte tillbaka till wasa då jag var klar, och då väntade vi på petra. när hon var klar så drog vi alla till åbacken och hade fest där. det var rätt lugn fest, vi snackade för de mesta, och bara tog de lugnt. jag är jätte nöjd med festen :) . vi drog hem ganska tidigt faktiskt, vid tolv ungefär. och då fick oskar och simon för sig att dom skulle spela biljard på nollnitton. hahah och det gick ju väldigt bra kan jag säga er, för dom var ju inte nyktra. men ajja, efter en stund så drog jag och simon upp till honom och la oss igen. vi somnade rätt sent, klockan var nog tre - fyra.

söndag: jag och simon låg mest i sängen hela dagen då, vi åt pizza till frukost. hahah gött var det. på eftermiddagen så kom sebbe & jesper till oss. och då drog vi ganska direkt till pizza light, för dom andra skulle äta middag där. sen hände det inte så mycket mer under kvällen om jag minns rätt. jag drog hem till hjälmaren och hämtade mer kläder, för skulle sova hos simon ännu en natt till. erdal och martin kom hit och skjutsade mig och simon hem till wasa. jätte snällt av dom :) . under natten så pratade jag och simon huuuuur länge som helst. vi pratade om allt mellan himmel och jord. det var otroligt mys ska jag säga er. är glad att jag har han som jag kan prata om allt med. känns tryggt & bra :)

det var lite kort sammanfattat om mig helg, hoppas ni har haft en lika bra helg som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0