jobbig affärtur



bjuder på nytagna cambilder, var tvungen att ha nån effekt, annars såg jag skit sjuk ut -.-

men ah, som jag sa på förre inlägget så blev vi "utkastade" från lägenheten ett tag under tiden då det skulle va en visning här. så jag och mamma åkte till affären en sväng. hade egentligen ingen lust, för jag blev yr så fort jag rörde på mig, men jag fick ta det lugnt så gick det bra. vi åkte till willys, och vi köpte en hel del. vi liksom passade på då vi hade tid. jag köpte även två dvd filmer för 99 kronor, jag passade liksom på. ska visa sen vilka filmer det blev. men snacka om att det var jobbigt i affären, har inte varit ute och rört på mig på tre veckor så min kropp var helt slut. vi var på affären ca trettio minuter, och efter halva tiden så sa jag till mamma att jag var helt slut, och då sa hon att min kropp inte är helt frisk än så det är inte konstigt att jag blev slut direkt. efter affären så åkte vi hem igen. det hade varit en person här som hade kollat på lägenheten, och hon hade verkat intresserad av lägenheten, så vi får se om hon kanske köper denna lägenhet. vi får hålla tummarna. men nu ska jag se på teve en stund, bloggar igen senare :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0