Simon Mårtensson



simon mårtensson, måste bara förklara min kärlek för dig.
jag trodde aldrig att jag skulle falla för nån som dig, men du är den bästa jag har haft.
du är helt underbar, jag älskar dig dig för den du är.

jag älskar allt du gör,
när du kommer och kramar mig bakifrån
när du pussar mig framför folk
när du tar tag i min hand
när du tar tag i min ansikte när du kysser mig
när du småbusar med mig
när du kysser mig och låtsas som att inget annat existerar
och när du säger att du älskar mig.
jag älskar allt du gör, jag älskar hela dig.

utan dig är jag ingenting, min kärlek till dig är helt obeskrivlig.
du och jag föralltid, komihåg det älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0