utsparkad från lägenheten?

haha ja du, rubriken stämmer till en viss del kan man väl säga. haha. men inte riktigt utsparkade, men jag och mamma får inte vitsas i lägenheten snart. så vi måste ut och göra någonting, men varför? jo för det är en visning här för om nån vill köpa lägenheten. för vi ska sälja denna lägenhet, för vi ska flytta till en mindre lägenhet inne i stan. det är rätt litet vad jag har uppfattat det, men det blir nog mysigt ändå. så under tiden det är visning här så ska jag och mamma åka och handla lite. fick helt plötsligt lust att köpa böcker, och jag kom precis på att dom brukar ju sälja ganska billiga pockets i mataffärerna, så ska kolla om det finns nån bra bok. och om mamma ens har råd att betala för det. haha, men vi hörs senare. puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0