värdelös

måste ba skriva av mig.

jag vet inte ens vart jag ska börja, känner mig helt tom på ord men ändå vill jag bara skrika ..
smärtan i bröstet är obeskrivlig, tårarna rinner, men trots det så vet jag inte vad jag ska säga.
känns som att allt jag gör eller säger är mitt fel, och att det blir till ett stort jävla problem.
jag kan fan inte få någonting att fungera, allt blir bara fel.
jävla missförstånd, o skit som förstör allt.
ångest, ångest, ångest, ångest, jävla ångest.
kan man inte få må bra nångång istället?
vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli bra, om de ens går att fixa.
jag kan inte rå för den jag är, och jag kan inte förändra mig hur som helst.
jag har levt med mig själv längre än någon annan har känt mig.
så jag vet gott & väl vad jag kan & vill göra.
men vad gör man .. ?
jag får väl stå ut med den här skiten, men jag orkar fan inte mer ..
hejdå !

Kommentarer
Postat av: ' ach

du är aldrig värdelös, inte för mig.

d kanske blir missförstånd men d är inte ditt fel för d.

du fixar d här, believe me.

när du inte orkar, orkar jag för två u know.

du vet att jag ALLTID finns för dig, i alla väder.

å jag kommer ALLTID älska dig för den du är. <3

2010-11-10 @ 13:39:33
Postat av: simon

du är inte värdelös älskling :) jag älskar dig <3

2010-11-10 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0