Camp Rock 2: The Final Jam



Mitchie har verkligen längtat efter att få återvända till Camp Rock och spendera sommaren med att skapa ny musik med sina vänner och superstjärnan Shane Gray. Men de får ordentlig konkurrens när det nya coola lägret Camp Star öppnar på andra sidan sjön, med de nya begåvningarna Luke och Dana. I en spännande tävling mellan de olika lägren, där Camp Rocks framtid står på spel, kommer Camp Stars häftiga produktioner och något överdrivna upptåg vinna, eller kommer Camp Rock bevisa att musik, samarbete och känsla är det som verkligen räknas?

Såg precis klart på denna film. Den var faktiskt bra. Handlingen var bra, Musiken var bra, Skådespeleriet var bra. Har inget negativt att säga, men visst, det kanske inte var världens bästa film jag har sett. Men jag tyckte den var bra. Nate(Nick) är så jävla gullig i filmen, ett stort plus för det. Kan absolut tänka mig att se denna film om & om igen.



Kommentarer
Postat av: rebeckajonsson

oja, den har jag sett :) den är bra och Nate är skit söt ;)

2010-10-02 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0