otroligt trött ._.



Hejhej, jag tänkte göra en liten kort videoinlägg. Jag har varit på praktiken idag, och jag fick börja klockan elva och sluta klockan två. Så det blev ju bara tre timmar i frisörsalongen, så det var ju skönt. Det var bara två kunder idag, så jag satt och kollade på hur man klippte oså. Sen när allt var klart med dom kunderna så trodde jag att jag skulle få gå, eftersom jag inte hade nåt mer att göra. Men då sa min handledade Anneli att jag skulle färga hennes hår, och det får ju jag egentligen inte göra eftersom jag går på första året. Men det fick jag, så det var kul för då fick jag lära mig hur man skulle göra oså. Jag slutade kvart i två, och då gick jag till stan och kollade några grejer. Nu är jag hemma, och jag ska bara ta det lugnt ikväll, för jag är otroligt trött. Imorgon börjar jag halv elva så det blir ju sovmorgon återigen, skönt. Jag skriver kanske en till inlägg sen, hejdå ;*


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Tack så mycket! Den visar ganska så mycket glädje haha :)

2010-10-20 @ 18:32:52
URL: http://sofiajpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0