praktik, sen en massa pluggande.



har varit på praktik idag, de var skit.
de va regnigt & mörkt ute idag, så var inte på humör att göra nånting.
men fick tvätta ett antal kunder idag, bättre än ingenting.
när jag skulle hem så regnade det på mig, skit kul att man vart blöt när man kom hem.
usch, säger jag bara.

sen har jag äntligen tagit tag i mina läxor.
har missat så otroligt mycket i skolan, så fick hem arbete istället.
så jag hinner ikapp dom andra i skolan.
på bilden är de engelska & svenska läxa, men har dessutom matte att göra.
jag hann bara göra engelskan idag, eller ja hann och hann.
jag orkade bara med engelskan rättare sagt.
satt med den i två timmar sträck, de var jobbigt kan jag säga dig.
jag har bara en enda skrivuppgift kvar på den.
skönt att en del är klart iallafall.

men resultatet blev att jag är väldigt trött just nu, men ska nog sova snart.
börjar klockan tio imorrn, och slutar nog vid halv fem skulle jag nog gissa på.
sen efter de så ska jag dra till härnösand och träffa kompisar från gamla skolan.
ser fram emot att träffa alla, fastän jag träffade dom i måndags.
men jag kan inte få nog av alla sötnosar, haha :D <3
godnatt på er folks :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0