raise your voice



Terri har helt klart talang. Hon är dessutom vacker. Men detta gör henne inte unik. Frågan är om hon har det där lilla extra- det som kan skilja henne från mängden och göra hela skillnaden mellan medelmåtta och superstjärna.

Första steget är en sommarkurs på Performing Art School i Los Angeles. Här väntar en omtumlande upplevelse av med och motgångar, stjärnors uppgång och fall och en sommarromans som får henne att ifrågasätta sina gamla värderingar och se saker från ett nytt perspektiv.

Otroligt bra film, har sett den ett antal gånger förut. Men den är fortfarande lika bra. Grät typ direkt när filmen började. Jag är en riktig gråtbebis, haha. Men jag älskar musiken, människorna i filmen. Jag gillar också hur pappan förändras genom filmen, de visar verkligen han bryr sig om hans dotter. Och sist men inte minst, jag älskar hennes bror, seriöst. Han var så underbar, vill också ha en sån bror. Men ajja, denna film är iallafall helt klart sevärd <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0