Resident Evil 3D: Afterlife



I en värld skakad av virusets framfart och som muterat människor till zombie-liknande monster fortsätter Alice sitt sökande på överlevande världen över tillsammans med sina kloner. Hon söker också hämnd på företaget Umbrella som har försatt världen i dess nuvarande situation. Alice sökande leder henne och hennes kamrater till Los Angeles och där finner hon överlevande, dock så inser de snart att de går rakt in i en dödlig fälla...

Som jag sa i förra inlägget, så var jag på bio idag. Och vi såg på denna film, i 3D dessutom. Filmen var helt okej, inte skit dålig, inte bästa filmen heller. Utan den var helt okej. Och eftersom jag inte har sett dom andra filmerna så kan jag inte säga om denna var en bra uppföljare eller inte. Ett stort plus att snyggingen Wenworth Miller var med, hihi. Men ni som gillar zombies, pang pang, blod, o äckliga monster, ni borde se denna. Haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0