du är ju fanimej sjuk

är så jävla less på folk som säger en sak, men gör precis tvärtom.
sluta säg att jag är något, då du inte är bättre själv!
kolla dig själv i spegeln innan du kallar mig för något.
sluta säg att jag kommer förlora vänner, då det egentligen du som förlorar vänner.
det är du som förlorar vänner, men du har tydligen inte insett det.
du lever i ditt fantasivärld, där allt är toppen.
kanske de är dags att komma till verkligen och inse vad du har gjort?
jävla mupp idiot.
jag är inte vän med dig längre, och de är jag glad för.
för ingen, då menar jag iiingen, ska behandla mina vänner som du gör.
alla dissar dig nu, och du tror att det är tack vare mig.
men det är du som har skapat detta, inte jag.
så allt jag kan säga är att du får fanimej skylla dig själv när du står där ensam..

(var bara tvungen att skriva av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0