hemma / umo

hejhej, längesen man skrev nåt här.
eller ja, längesen enligt mig, skrev sist i lördags tror jag.
men ja , iallafall. var på skolan igår , då fick jag lära mig hur man ska klippa hår oså.
det var kul att få jobba ikapp eftersom jag missade alla mina frisörlektioner förra veckan.
idag var jag faktiskt hemma, vaknade på fel sida idag.
hade gryyyymt ont i huvudet när jag vaknade, rättare sagt så var det migrän.
kunde knappt röra på mig, så fort jag rörde på mig så bankade de som fan i huvudet.
så himla jobbigt, jag gick i allafall & fikade med syrran.
men eftersom de inte gick över så bestämde jag mig för att vara hemma.
vid 1 tiden så åkte jag & syrran till stan, vi mötte adam vid donken.
han skulle hem idag så vi ville passa på & säga hejdå.
när han stack så gick jag och pea till umo.
umo är en förkortning, skriver inte hela, ni får gissa de istället.
var super nervös, men som tur var så fanns de en där som kunde teckenspråk.
så jag valde att använda tsp istället för att prata, vet inte varför men det känns mindre pinsamt när jag använder teckenspråk. jag är sån :)
men ja de gick bra, fick 2 nya tider för att göra 2 andra saker :)

middagen var super bläääh på hjälmarn, så gick till coop & köpte mackor, nudlar & annat nödvändigt.
så jag gjorde nudlar när jag kom hem, mycket gött.
sen resten av kvällen så var jag med petra & sammer för de mesta.
var med annat folks också såklart.

jag gick till rummet rätt så tidigt idag , för ville försöka sova tidigt.
vi får se om jag lyckas, imorrn börjar jag 20 över 10. det innebär SOVMORGON :D hihihihi

men gooodnaaaatt :D


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Ja, men vi har inte samma mattelärare xD Jag har bytt tillbaka till Jennie ;b

2010-09-08 @ 10:41:03
URL: http://dogirl.blogg.se/
Postat av: anna

umo, är inte dt typ ungdomsmottagning typ el ngt? ;p

2010-09-12 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0