sitter i bibblan nu

snacka om strul de blev idag.
skippade 2 lektioner för skulle till ett möte idag.
men bussen vägrade komma så jag ringde dit & sa att jag inte kunde komma.
så jag fick en ny tid som tur var.

kom till skolan vid lunch, har precis haft arbetsmiljö & säkerhet.
nu har jag rast en timme, sen har jag vägledning & social mognad.
sen slutar jag 20 i 4. skönt.
när jag slutar så ska jag till stan & möta sammer.
sen ska vi hem & äta antar jag :)
efter maten så drar jag till 019, vill träffa en viss person & ge h*n en stor bamse kram.
det förtjänar h*n verkligen <33


Kommentarer
Postat av: 'carro

vem då? ;)

2010-09-20 @ 20:10:15
Postat av: Anonym

carro: säger sen <3

2010-09-21 @ 08:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0