Dag 4: Sju saker jag tänker på.

Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Nio saker om mig själv.

Dag 3: Åtta sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Sju saker jag ofta tänker på.
Dag 5: Sex kändisar jag tycker är ursnygga.
Dag 6: Fem saker jag aldrig skulle vilja göra.
Dag 7: Fyra saker jag har köpt den senaste månaden.
Dag 8: Tre sätt att få mig le/skratta.
Dag 9: Två gamla favoritlåtar.
Dag 10: Något ni inte visste om mig.

Jag tänker bland annat på vad jag ska göra i framtiden,
vilket jobb jag kommer ha osv.

Även tänker jag på om jag fortfarande kommer vara tsm med Simon.

Jag tänker också positiva tankar, tex att jag ska satsa mer i skolan.

Jag tänker också ofta på mig själv, om jag verkligen är nöjd med den jag är idag.

Sist men inte minst, tänker även på alla roliga minnen jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0