Förslag?


Jag skulle vilja ha förslag och inspiration av er läsare på vad man kan göra på 1års dagen?
Jag och Simon firar 1 år om 3 månader, och jag vet att det kanske är för tidigt att planera något.
Men jag skulle gärna vilja ha idéer bara. Att äta ute känns så vanligt, ta sig in på hotell kan vi inte pga jag fortfarande är 17 då. Spa helg hade jag funderat på, men Simon är inte så förtjust i det. Hemmamys kan man ha men jag skulle vilja göra något ovanligt. Har ni några idéer, kommentera isåfall ;*


Kommentarer
Postat av: Malin

Köp jordgubbar / hallon / nåt frukt som ni gillar och doppa i smält choklad, det är skit gott! ;)

Det kan ni göra hemma om ni ska vara hemma & fira ett års dagen :]



Annars kan ni också gå på bio (kanske det är vanligt men mysigt!!) :)

2011-08-05 @ 19:26:02
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0