Grattis min älskade Simon <3


Grattis på födelsedagen Simon <3
Du är den bästa pojkvännen man kan ha.
Vi har haft våran dåliga stunder, men de går över så fort så man struntar i det som har hänt.
Vi är oslagbara tillsammans.
Du är den underbaraste man kan ha.
Du är den omtänksammaste killen i hela världen.
Du är modig & stark.
Du vågar stå på dig själv.
Du skiter i alla som säger att du & jag är tofflar.
Du skyddar mig om det är något.
Du får mig att le när jag mår som värst.
Bara att ha dig nära när jag gråter för fullt så får du mig må bättre.
Du visar verkligen att du älskar mig.
Du skäms inte för vårat förhållande.
Jag älskar dig helt enkelt <3
Du och Jag Föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0